Tuhansien display-mainoksien toteuttaja

Hyvin suunniteltu viesti saadaan display-mainoksessa perille laadukkaalla toteutuksella. Käytämme display-mainoksissa tarpeen mukaan eri tekniikoita. Kun mainoksista tarvitaan runsaasti versioita, pitkä kokemuksemme varmistaa myös tuotannon kustannustehokkuuden.

Valitettavasti selaimessa käyttämäsi sisällönsuodattaja/adblocker estää referenssituotantojemme esittämisen. Ota suodatin tällä sivulla pois päältä, niin näet upeita display-toteutuksiamme!

Display-mainonta 

Display-mainonta, bannerimainonta tai verkkomainonta – rakkaalla lapsella on monta nimeä. Display-mainonta on edelleen yksi lukumäärällisesti suurimpia digimarkkinointimuotoja, eikä turhaan – top of mind on termi, johon display-mainonta perustuu. Palvelu tai tuote saadaan tehokkaasti kohdeyleisön mieleen bannerituotannoilla, ja uudelleenmarkkinoinnin keinoin se on myös mainio tapa pysyä siellä.

Kuten kaikissa digitaalisissa markkinointitoteutuksissa, myös display-mainonnassa teknisen toteutuksen laadulla on merkitystä. Into-Digitalilla on erittäin kova rutiini bannerikampanjoiden läpivientiin, jonka lisäksi kymmenvuotisen historiamme aikana tehdyt tuhannet mainokset ovat kartuttaneet kokemuksemme sille tasolle, että myös ideointiapumme voi olla teille arvokas tiedonlähde. Meillä on ensikäden kokemusta mitä erilaisimmista display-toteutuksista, emmekä pelkää ehdottaa teille lennokkaitakin toteutusideoita.

Display-mainontatoteutukset ovat aina olleet palveluvalikoimamme keskiössä. Vaikka tekniikat vaihtuvat, Into-Digital on eturivissä uusien mahdollisuuksien hyödyntämisessä.

Toteutamme vuosittain satoja display-kampanjoita. Tämän ansiosta meillä on valtaisa kokemus erilaisten projektien erityispiirteistä ja tehokkaasta läpiviennistä.

Display-mainontaa voidaan yhdistää moneen eri tilanteeseen ja hetkeen. Mainonnan voi kohdentaa monella tavalla, kuten katsojan aiemman verkkokäyttäytymisen perusteella. Esimerkiksi uudelleenmarkkinointi sopivalla pelillä, kilpailulla tai aktivoinnilla display-mainonnan sisällä luo uuden ulottuvuuden verkkokäyttäjien sitouttamiseen. Rajapinnat ovat tiukasti läsnä myös tämän päivän display-mainonnassa: dataa voidaan tuoda ulkoisista järjestelmistä tai verkkopalveluista, joka mahdollistaa mainoskampanjan sisältövariaation esimerkiksi katsojan sijainnin perusteella.

Vaikka display-mainonta pitää tätä nykyä sisällään upeita ja teknisesti haastavia mahdollisuuksia, niin teknisesti tavallisemmat, dynaamiset mainokset esimerkiksi pienellä animaatiolla ovat yhä suosituimpia mainostajien keskuudessa. Lisäksi videobannerit ovat usein käytetty display-muoto – videoiden pyörittämiseen display-mainospaikoille kuitenkin liittyy haasteita ja kysymyksiä esimerkiksi kokorajoitusten ja äänenkäytön suhteen, joiden ratkaisussa autamme mielellämme.

Ota yhteyttä

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.